Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 22 mei 2017

Heerlijke cupcakes.



Voor de dubbele cirkel heb ik een stans van Crealies gebruikt.
Daar bovenop bloemetjes papier (uit een mijn Hobbykaart) en rode bloemetje, uitgestanst met MD LR 0547
Perlgel
Twee (3D) cupcakes uit een oude mijn Hobbykaart
De kleine teksten heb ik uit een scrappapiertje geknipt
Digitekst
Digi van Bugaboo ingekleurd met Derwent potloden.

Challenge;
CHPP May  (3)




5 opmerkingen:


  1. Een erg leuke en vrolijke kaart ☺
    Dank je wel dat je meedoet met onze "Mei 34" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Rond}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a wonderfully whimsical card! Thank you for joining us at Crafty Creations. Ciao

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wies, je hebt een leuke (lekkere) feestelijke kaart gemaakt. De leuke digi heb je mooi ingekleurd en leuk om het geheel af te werken met bijpassende plaatjes.
    Dank je voor je deelname aan de "ronde" challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute card with great paper. Thanks for joining us at CHNS patterned Paper Challenge this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig dat je meedoet met onze 'ROND' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...