Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 1 januari 2016

Tijd voor een verandering / change station

We staan aan het begin van een nieuw jaar en voor sommigen is dit ook een periode om met iets nieuws te beginnen.
 Zo ook voor de, nu vroegere, eigenaresse van de sportschool waar ik sport (Curves)
Voor haar afscheid heb ik toen dit doosje gemaakt.

Het papier komt uit verschillende blokjes
Het plaatje (kleurplaat) heb ik verkleind en ingekleurd met Derwent potloden.
Hart geknipt, tekst geschreven met een gelpen
Labelkaartje met lintje
Lint voor de sluiting

  Aan de binnenkant een doosje met theezakjes.
Hierop een tekst (Pinterest) en uitgeponste bloemen en
een doosje met waxinelichtjes.
In het midden een vorm uitgestanst, hierachter mica geplakt en daarna de uitgestanste vorm er weer opgeplakt.

Crafting from the Heart # 92

4 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk kaart-doosje !
    Erg fijn afscheidskado !
    Ik wens je een gezond en creatief 2016 !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wies, wat een lieve en leuke attentie heb je gemaakt voor de Curves-leidster. Het plaatje is enig! Ik heb zelf ook gefitnest bij Curves. Hier starten ze per 1 jan in een nieuwe locatie, ook een verandering.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a clever idea and cute box. Thanks for joining us at CHNPPC.
    Margaret,DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig cadeaudoosje Wies. En bij deze wil ik je een Happy Newyear met heel goede gezondheid en creativiteit toewensen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...