Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 26 januari 2014

Mannenkaart (vintage) en "sneeuwfoto"

Een hartelijk welkom voor mijn 2 nieuwe volgers Katie en Marja. Erg leuk dat jullie mijn blog willen volgen.

Hier in het noorden van het land is het winter geworden en er ligt nu zo'n 6 tot 7 cm sneeuw.
Er hangt een canvasdoek met een koe bij ons aan de schutting en die was ook veranderd in een winterse scene.Net echt! Het lijkt wel of de koe denkt: Wat gebeurt hier? Mijn man heeft er een foto van gemaakt die ik hieronder plaats.


Verder wil ik jullie graag een vintage mannenkaart laten zien die ik vorige week gemaakt heb.

Materiaal: Bruin kaartkarton, randen gekleurd met walnoteninkt.
Crèmekleurig karton geëmbost (Xcut (XCU 515122), gekleurd met bruin krijt in verschillende tinten, randen  met walnoteninkt bewerkt.
radertjes uitgestanst Xcut (XCU 503151)
Tekst gemaakt in Open Office
Kaart en trein digi (randen bewerkt met walnoteninkt) zijn van Free Vintage Digital Stamps
Washi tape 

Challenge: We Love Vintage Challengeblog: # 18 mannenkaart/creatie *
Fussy and Fancy friday challenge: # 106 vintage  (-6 febr.) *

12 opmerkingen:

  1. Hier alleen maar regen Wies en wat een prachtig gezicht zo dat schilderij in de tuin, prachtig en dat is je kaart ook, hij is supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk je reaktie op mijn blog dank je!
    Ik zie nu dat je ook met een mooie mannenkaart bezig bent geweest wat is die ook prachtig geworden!
    Mooi dat embossen en bewerken en ook steeds weer andere effecten. De trein ook zo heerlijk nostalgisch en helemaal passend op je mooie creatie!
    In je vorige post lees en zie ik dat ook jij veel recycle spulletjes gebruikt, ik doe dat ook echt super vaak.
    Vorig jaar voor kerst heb ik ook die dekseltjes van de boter gebruikt echt een mooi effect!
    Fijne week!
    groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wies,
    Prachtige mannenkaart, wat een leuke digi's , papier ook weer leuk bijpassend en mooi de koeien in de winter,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie mannenkaart in vintage stijl en leuk papier heb je gebruikt.
    groetjes van An ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart, ook je "koeien uitzicht" is schitterend
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het lijkt haast wel een hele oude schatkaart! Mooi hoor!
    Heerlijke mannenkaart zo!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tjee...sneeuw...ongelooflijk. maar je schilderij ziet er inderdaad op deze manier prachtig uit. ik dacht eerst dat je sneeuw effect zelf had gemaakt. en een ansichtkaart hebt gerecycled.
    je kaart is prachtig. nostalgisch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige mannenkaart Wies - superleuk gedaan.
    Ik dacht eerst ook van dat de foto een kaart was maar 't is een foto net echt.
    Geen sneeuw in Zwolle....
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat grappig, die sneeuw op je kanvas doek, net of de sneeuw echt op het hek ligt. Je mannenkaart is erg mooi geworden !!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige mannenkaart heb je gemaakt.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij WLVC.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave mannenkaart Wies......duidelijk ook een mannenkaart. Wat is dat toch hè.....we roepen allemaal moeilijk zo'n mannenkaart maar je ziet bij de deelnemers aan de challenge van WLVC dat we bést wel weten welke materialen en plaatjes een goeie mannenkaart nodig heeft. Je bent er ook goed in geslaagd. Fijn dat je meedoet, groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie mannenkaart Wies!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...