Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 23 december 2013

Zwemdiploma A en een watervalkaart

Kaart1
Vorige week heeft onze oudste kleindochter haar zwemdiploma A gehaald. Voor haar heb ik dit kaartje gemaakt.
Papier uit een blokje van de Action
Tekstdigi
Digi van Sliekje ingekleurd met Derwent potloden
Bloemen uitgeponst en swirls uitgestanst
Verder nog perlgel gebruikt voor het hartje van de bloemen en voor in twee hoeken.

Challenge: Een Hoop Inspiratie Challenge Blog : Plakparels of parelpen (tot 3 jan.)

Kaart 2
En ik heb weer eens een watervalkaart gemaakt. Ik heb nog wat van deze vierkante plaatjes met blauwe druifjes liggen en die zijn heel geschikt voor zo'n kaart. Omdat het  al een tijd geleden was dat ik een watervalkaart gemaakt had moest ik echt weer even uitvogelen hoe de werkwijze was.
Dit is hem geworden.

De kaart gedeeltelijk uitgetrokken.

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten.

    Fijne dagen Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wies,
    De kaart voor je kleindochter is super, wat een leuke digi en de watervalkaart heb je ook heel mooi gemaakt, fijne Kerstdagen liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart gemaakt!
    en die waterval kaart is ook heel mooi met die bloemen.
    bijzondere vorm vind ik zo'n kaart altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor dat je kleindochter haar diploma heeft, en je
    hebt een schitterende kaart voor haar gemaakt !

    Wat leuk dat je meedoet met de Challenge
    bij EHI ☺
    Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
    lekker genieten en knutselen.
    Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
    en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...