Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 14 november 2013

Kerstkaarten 2013 - 39 en 40

Deze keer 2 kerstkaarten met 3D plaatjes van een knipvel dat ik nog had liggen.
Bij allebei heb ik een stans van Marianne design gebruikt en uitgeponste bloemen en takjes ( Nellie Snellen)
Uitgeponste sneeuwsterren en tekststickers.
Goud en rood karton en kerstkarton (Action)
Bij de bovenste een rand geponst ( Martha Stewart) en bij de onderste kaart en rand geknipt met een figuurschaar.




Met de bovenste kaart doe ik weer mee met Yvonne's 52 weeks of Christmas.

8 opmerkingen:

  1. Twee hele mooie kaarten Wies! Super! Leuk dat je weer meedoet!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten Wies, leuk met het doorkijkje.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wies,
    Ze zijn allebei heel erg leuk, mooie mallen heb je gebruikt, leuke plaatjes..echt helemaal kerst..liefs Ans..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaartjes Wies - mooi met die malletjes - heel mooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee mooie kaarten dezelfde malletjes en toch anders beiden vindt ik prachtig gemaakt en leuk van kleuren.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaartjes heb je gemaakt
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...