Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 7 november 2013

Kerstkaarten 2013 - 38

Eerst een hartelijk welkom voor mijn nieuwe volger Betha.
Vandaag weer een kerstkaart voor Yvonne's 52 weeks of Christmas. Dit keer een kaart met een kerstboom, de opdracht van de maandelijkse challenge.

Achtergrondpapier: Crafts Too
Stickersterretjes
Hulstblaadjes (pons)
Kerstboom (naar een idee van Splitcoaststampers)
Rode pareltjes (perlpen)

Challenge: Yvonne's 52 weeks of Christmas: kaart met tenminste 1 kerstboom

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstboom Wies!! En een mooi kaartje! Leuk dat je weer meedoet met mijn challenge!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wies,
    Wat een leuke kerstkaart, ik dacht eerst dat de boom gevlochten was maar..het zijn volgens mij allemaal stukjes, leuk idee en mooi gedaan..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Wies.
    Erg gezellig en vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat mooi...en vooral die vierkantjes zijn zo 'speels'neer gezet! erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, die kerstboom is super.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kerstkaart met een originele kerstboom.
    Fijn weekend Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart Wies - schitterend hoe je die kerstboom hebt gemaakt - heel gaaf!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke boom . . .weer eens iets anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstboom. Ik ga hem gebruiken bij de kleuters. Bedankt voor je idee!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...