Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 13 oktober 2013

Zwemdiploma B

Welkom aan mijn nieuwe volger Marian. Erg leuk dat je mijn blog wilt volgen.
Van onze jongste kleinzoons (een tweeling) heeft nu de ander helft ook zijn B diploma gehaald. Helemaal trots natuurlijk. Ook voor hem nu dus een kaartje met felicitatie.
 Het is een  "flappenkaart", dichtgeknoopt met een lintje.
Het papier is van o.a. Art Talent en Boekenvoordeel
De letters met behulp van een stencil en gelpen op paper getekend en met eencirkelpons uitgeponst.
De digi is van Sliekje en is gekleurd met Derwent coloursoft.

Hier is de voorste flap naar echts open geklapt en zie je links een label met gefeliciteerd.

Wat hier trouwens gebeurde is heel vreemd.
De originele foto is niet gelig, maar met invoegen wordt  de foto wel met een gelige kleur geplaatst???????
Bij de volgende gebeurde dat weer niet. Ik heb het een paar keer over nieuw geprobeerd met elke keer hetzelfde effect. Heel raar. Je ziet nu met uploaden ook een gekleurd bolletje draaien. Heeft dat er wat mee te maken? Iemand een idee?

Zo is de kaart helemaal open gevouwen en in de goed kleur weergegeven.
De binnenkant met de tekst HOERA vol gestempeld.
Verder nog een uitgestanste vorm (voor de tekst) en visjes opgeplakt.

Challenge: Knutsels en Kadootjes: #5 Flappenkaart (4 nov.) *
Kleuren met potloden # oktober: Kaart met vouwen  *
Challenges 4 Everybody # 31 Anything goes *

13 opmerkingen:

  1. Hoi Wies,
    Gefeliciteerd met je kleinzoons. Een kleine zorg minder nu ze kunnen zwemmen.
    Je kaart is mooi! Dat met die kleuren heb ik ook als ik hem wil verbeteren in zo'n programma, dan lukt dat ook totdat ik hem wil opslaan. Dan volgt ie gewoon zijn eigen kop...Ik weet ook niet hoe dat kan. Maar zolang we kunnen zien hoe mooi de kaart is....daar gaat het om. Fijn dat je meedoet aan de Challenge van Knutsels en Kadootjes.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, altijd fijn als er diploma's gehaald zijn. Je kaart is prachtig.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wies,
    dat bolletje dat mee draait heb ik ook, ik snap ook soms niet hioe het gaat met de foto's ..maar we zien je flappenkaart, hij is prachtig geworden, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awesome card. Thank you for joining us at challenges4everybody! Good luck.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaart Wies - prachtig gedaan.

    Groetjes,
    MIsseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een leuke kaart gemaakt. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wies, wat een leuke flappenkaart voor het zwemdiploma. Ik heb eens rondgeneusd op je blog en ik vind dat je erg leuke mooie prachtige creaties maakt. Ik wil heel graag meer van je zien dus ik ga je volgen. Liefs wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi geworden zeg.
    Dank je voor het meedoen met onze challenge bij Kleuren met Potloden.

    Groetjes
    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je kleinzoon! Wat een lief kaartje!
    Gezellig dat je meedoet bij Kleuren met Potloden, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat geweldig mooi Wies!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Kleuren met Potloden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, bedankt voor het mee doen met de challenge van Kleuren met potloden.

    Groetjes Wenda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...