Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 2 oktober 2013

Bloemen

Zo af en toe maak ik weer eens een kaart met een 3D plaatje uit de voorraad die ik nog heb liggen.
Het plaatje op de kaart is daar eentje van. Het komt van een vel uit een hobbyblad.
En dit is de kaart die ik met het plaatje gemaakt heb.
Ik heb hem gemaakt naar een sketch van Cheerful Sketches.

Het paarse en rode papier komt uit een papierpakket (Boekenvoordeel)
Het groene karton geembost (garden swirl van Craft concepts)
Cirkel gestanst (Creatable LR0130) en met groene inkt de randen gekleurd
Verder nog de tekst gestanst en gekleurd met groene inkt, bloemen en blaadjes uitgeponst.

14 opmerkingen:

  1. Nou ik vind je kaartje prachtig geworden, mooie oude mal en knipvel......Liefs Ghea ♥
    CANDY bij, gheasknutselkaartjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart en wat eenmooie bloemen. Bedankt voor je bijdrage aan het Cheerful Sketches Challenge Blog.

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wies,
    Wat mooi gedaan, ik heb gisteren de hele middag zitten zwoegen met die sketch en toen maar gestopt, sketches is echt niks voor mij, dus knap dat je zo'n mooie kaart hebt gemaakt, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de sketch van Cheerfull Sketches.... super mooi. .Bedankt voor je deelname aan de challenge...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige bloemenkaart Wies - heel mooi samengesteld en alle kleuren afgestemd op het 3D plaatje (vind ik altijd heel moeilijk) - super geslaagde kaart.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart en wat een mooie mal.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart! En mooie bloemen :-) Ziet er super uit Wies! Dankjewel voor het meedoen met de challenge!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart. Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij Cheerful Sketches.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches, Wies! Dank je wel voor het meedoen!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit weer mooi gemaakt
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supermooie kaart heb je gemaakt Wies, ik vind hem prachtig.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van Cheerful Sketches, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje heb je gemaakt. Leuk zo met die zelfgemaakte bloemen.
    Bedankt voor je deelname aan de Cheerful sketches challenge.

    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...