Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 28 september 2013

Vintage dame

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb ze weer met plezier gelezen.
Deze keer heb ik me weer eens gewaagd aan een vintagekaart.

Achtergrond papier uit een blokje van de Action.
De andere papiertjes zijn restanten scrappapier.
Plaatje gevonden op internet (weet niet meer waar)
Verder heb ik:  swirls uitgestanst (Creatable LR0271), verbandgaas opgeplakt,
Gesso op de kaart gesmeerd, laten drogen en er later vlinders op gestempeld in de kleur die in de jurk zit
.De  vlinder nog wat omlijnd met een gelpen, 3 plakparels in de bovenhoek geplakt.

Over het verbandgaas heb ik nog een vraag. Het gaas dat ik heb is vrij dicht.Ik heb er maar wat draadjes tussenuit getrokken. Bij sommigen van jullie zie ik wel gaas dat veel minder dicht geweven is. Is dat speciaal verbandgaas?

Challenge: We love Vintage Challenge # 10: gebruik gesso of verf *

10 opmerkingen:

  1. Mooie kaart hoor Wies. Het verbandgaas dat ik gebruik haal ik bij de drogist of apotheek, ik heb geen idee of het hetzelfde is hoor, wel een leuk idee om er draadjes tussenuit te trekken.
    Groetjes Henriëtte (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel MOOI kaartje Wies met die elegante dame.
    Fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt Wies en wat leuk zoals je de vlinders over de gedroogde gesso hebt gestempeld. Leuk idee. Ik heb verbandgaas wat ook vrij dicht is maar ik vind dat juist wel leuk dus....het is ook maar waar je van houdt toch?
    Fijne zondag en lieve groetjes van Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan, ziet er perfect uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wies,
    Wat mooi!! hele leuke Vintagekaart heb je gemaakt, lekker met Gesso gewerkt, MOOI Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige vintagekaart Wies - leuk idee om te stempelen op de gesso - mooi geslaagd geheel.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gemaakt hoor Wies, en leuk dat je meedoet bij WLVC.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje Wies! Bedankt voor je deelname bij WLVC en groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Wies.
    leuke vintage kaart en details en bedankt voor je deelname aan WLVC.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...