Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 16 september 2012

A4 voor een jarige nicht.

Bedankt voor de leuke reacties die ik kreeg op mijn vorige kaarten.
Marjan welkom. Leuk dat je mijn blog wilt volgen. 

Vandaag iets anders dan een kaart.
Gisteren vierde een nicht haar 60ste verjaardag. Gevraagd was een A4 in te leveren met een foto van jezelf en iets dat aansluit  bij haar persoonlijke interesse.
We weten dat ze veel van fotograferen, reizen en poëzie houdt.
Ik heb een klein gedichtje gemaakt en een boekje met Uit Tips in eigen provincie.
Want een bereisd iemand kent soms zijn / haar eigen provincie niet zo goed.
In dit boekje staat ook een gedicht van Ede Staal, gefotografeerd bij Nieuw Statenzijl.
Dit gedicht kun je HIER vinden.

De A4 met foto van mijn man en mij.
In het midden zit het gedichtje (= persoonlijk)
Onderaan het boekje.

De A4 is gemaakt van papier van Art Talent geplakt op steviger karton.
Ook het papier waarmee ik  het boekje bekleed, en de foto en het gedicht gemat heb is van Art Talent.


Het boekje.
De foto's en tekst bewerkt in Open Office. Ik vond het nog een heel gepruts om de afmetingen wat gelijk te krijgen. Ik ben niet zo ervaren met tekstverwerken e.d.
Maar uiteindelijkis het toch aardig gelukt.
De bladzijden zijn uitgesneden en met dubbelzijdig plakband op elkaar geplakt  en in de omslag vastgeplakt.

Ponsbloem en blaadjes (Nellie Snellen)

Onderaan de A4 heb ik een extra stukje, met papier beplakt, karton geplakt met een lint eronder. Hiermee kan het boekje vastgestrikt worden.

Van een aantal bladzijden uit het boekje heb ik een collage gemaakt om een indruk van de inhoud te geven.


5 opmerkingen:

  1. Hallo Wies,

    Wat een mooi orgineel bewerkte A4 heb je gemaakt voor je nicht.
    Heel mooi!!!!!!!!!1

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is such a lovely gift, Wies. Terrific photo of you and your husband.
    Blessing hugs,
    Teresa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is leuk!!! wat origineel.
    wow...wat heb je dat boekje origineel en zo goed gedaan. alles opgezocht....erg leuk in elkaar gezet. en het gedicht/lied is ook zo toepasselijk in het dialect. volgens mij klinkt het mij ook wel bekend.
    mooie project ervan gemaakt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hen je dat leuk gedaan. Die zal er vast uitspringen!Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...