Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 19 januari 2012

Vintage kaart

Dit kaartje heb ik gemaakt met de sketch van Each Card is Unique.
Het is een vintage kaart geworden met 
De oorspronkelijke kaart.
Dit is de originele kleur.
Later heb ik er nog een tekst op gecalligrafeerd.
Op deze foto lijkt de kaart wat geler.
 Dit komt doordat het donkerder was toen ik hem op de foto zette.

Met deze kaart doe ik mee met 
de januari challenge van Each Card is Unique
En ik laat hem zien op Sassy Cheryl's Show me #59

7 opmerkingen:

  1. Wat een aparte kaart Wies . . erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje....
    De gekalligrafeerd tekst is super... knap gedaan hoor!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaartjes prachtig, leuk die verschillende kleuren.
    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt een mooie eigen draai aangeven aan deze sketch. leuk uitgewerkt!!
    echt een vintage kaart.
    die tekst is heel goed gedaan.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Wies! Prachtig! Mooie combi van kleuren en afbeeldingen en de tekst maakt het helemaal af. Echt een vintage kaart en knap hoe je daar de layout in hebt verwerkt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love it. . . . .so vintage and fun.
    Thanks for playing in the Sassy Cheryl's SHOW ME THURSDAY fun this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love what you did to this card to make it even more vintage looking. It turned out great.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...