Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 10 november 2011

Kaart met winterkoning

Dora heeft een hele mooi digi gemaakt van een winterkoning.
Met deze digi heb ik onderstaande kaart gemaakt.

Gemaakt met scrappapier van een blokje van de Wibra en Action.
Op de strook een lintje geplakt en later de knopen (ook met een lintje er door)
De digi gekleurd met Derwent potloden en met een mal 8-hoekig uitgesneden.
Gemat met een stukje bruin karton.
Randen gekleurd met walnoteninkt
Bloemen en blaadjes  geponst
Bloemen wat vochtig gemaakt, gekreukeld, randen met inkt gekleurd en er een grote bloem van gemaakt met een knoopje als hart.
In de kleine bloemtjes (rechts boven) zit nog een beetje perl gel .
Close-up van de grote bloem
Met deze kaart wil ik meedoen met Scr@p Cards challenge #16
Het is een bingo challenge. Ik heb gekozen voor diagonaal: bloemen, lint en knopen

4 opmerkingen:

  1. Tjee....Wies....jij bent snel.
    maar wat vind ik dit leuk!!! geweldig zelfs.
    en wat heb je dit vogeltje mooi ingekleurd!!prachtige dat lichte halsje van het vogeltje. wauw. ik wordt hier echt een beetje stil van als ik dit zie...WAUW!!
    het ging dus goed met het printen.
    schitterende kaart, met schitterende kleurgebruik.
    heel leuk en ik waardeer het echt dat je mij berichtje hebt gegeven dat je kaart klaar was.
    ik vind dit prachtig om te zien.
    wel een beetje apart...hihi...mijn tekening op een andermans kaart....(-: bijzonder ook.
    succes met je challenge!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wies,
    Wat heb jij een prachtige kaart gemaakt,
    Ook de kleuren, zo mooi het is een plaatje.

    Vriendelijke groet van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Wies , ooh wat wat is die mooi die vogel.
    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wies,

    ik kom via Dora's blog bij jou terecht. Wat heb je een schitterende kaart gemaakt met het winterkoninkje van haar! Echt mooi gecombineerd met het bruin in je kaart en de prachtige bloem!

    Groetjes en misschien tot blogs!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...