Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 7 mei 2011

Geboortekaartje

 Dit geboortekaartje heb ik gemaakt naar een sketch van Sketch saturday challenge # 153.
Om mee te doen met deze challenge was ik helaas te laat, maar ik vond het wel een leuke sketch om evengoed mee aan de slag te gaan.
Dit is het resultaat.


De papiertjes die ik gebruikt heb komen uit diverse papierblokken o.a. van Avec, Action en Art Talent.
Het beertje is van een knipvel van Eline Pellinkhof
Verder versierd met tekststickers, geponste rondjes met een druppel pearl pen light blue, faux stitching.

Fijn weekend verder.
 Groetjes, Wies

1 opmerking:

  1. Wat een schitterend kaartje Wies!!!
    Hahaha... ik dacht dat ik altijd aan de late kant (of zelfs te laat) was. Het is inderdaad een erg leuke sketch.... altijd handig als je eigen inspiratie het laat afweten..

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...