Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 26 mei 2011

Bloemen origami tato (geschenkwikkel)

Op deze site vond ik de diagrammen één en twee van een bloemen tato.
Dit is een Japanse, van papier gevouwen, platte geschenkwikkel.
Ik heb deze gevouwen van een vierkant blaadje uit een scrapblok van de Action.
Na het vouwen heb ik verschillende vouwen met stempelinkt gekleurd. In de hoekjes geponste bloemen geplakt met een hartje gemaakt met een pearl pen. In de toto een tekst geplakt.
Ik heb aan de randen nog een extra vouw gemaakt (rechts van de bloem)


Voor de liefhebbers: Hier kun je meer voorbeelden en  diagrammen vinden van tato's.

1 opmerking:

  1. hoi, wat is deze leuk gemaakt! net als je vorige creatie, mooi papier gebruikt.
    mooi gedaan.
    fijne avond verder!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...